مرکز پوست و مو و زیبایی

مرکز پوست و مو و زیبایی مجتمع پزشکی صدر تهران با بهترین تجهیزات زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص آماده ارائه انواع خدمات زیبایی و سلامت پوست و مو می‌باشد.

این روزها افراد زیادی به زیبایی و سلامت پوست و مو اهمیت می‌دهند و در پی دریافت خدمات حرفه‌ای از کلینیک‌‌های زیبایی هستند. انتخاب یک مرکز پوست و مو و زیبایی معتبر موجب کاهش عوارض استفاده از روش‌های زیبایی و کسب رضایت حداکثری متقاضیان می‌شود.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با خدماتی که در مرکز پوست و مو و زیبایی صدر ارائه می‌شود آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد

پیش از این روش‌هایی مانند اصلاح با تیغ، اپیلاسیون، پودرهای موبر و استفاده از دستگاه‌های اپیلیدی برای رفع موهای زائد توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر لیزر موهای زائد پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد است. این روش تاثیرات دائمی برای رفع موها دارد و مشکلاتی نظیر جوش یا قرمز شدن پوست را ایجاد نمی‌کند.

در مرکز پوست و مو با تاباندن لیزر روی سطح پوست، فولیکول‌های مو از بین می‌روند. در این روش لیزر رنگدانه ملانین انرژی لیزر را جذب می‌کند که موجب از بین رفتن سلول و توقف رشد مو می‌شود.

 با توجه به اینکه موهای زائد بدن دارای چرخه رشد و استراحت هستند، لازم است هر چند وقت یک بار جلسات لیزر تکرار شود، تا موهایی که در جلسات قبلی در فاز استراحت بودند هم در معرض لیزر قرار بگیرند. در واقع در هر جلسه لیزر در مرکز زیبایی بخشی از موها از بین می‌روند که تکرار جلسات در فاصله زمانی مشخص باعث می‌شود بعد از مدتی فولیکول تمام موها از بین بروند و دیگر رشد نکنند.

متقاضیان انجام این روش با مراجعه به بهترین مرکز پوست و مو شمال تهران می‌توانند بدون عارضه، برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوند.

درباره بخش

پزشکان بخش

دکتر محمد رضا نیرومند

دکتر اسحاقی

دکتر غلامی

اطلاعات

مجتمع پزشکی صدر

طبقه سوم

شماره تلفن

021-79184000

تعداد پزشک

3 پزشک

لیزر زنان

استفاده از لیزر فقط برای خدمات زیبایی و رفع موهای زائد یا جوانسازی پوست نیست؛ بلکه خانم‌ها می‌توانند با استفاده از لیزر واژن مشکلاتی نظیر گشادی یا خشکی واژن، سوزش و درد هنگام مقاربت را هم درمان کنند.

با لیزر واژینال پوست سطحی واژن تحریک می‌شود و میزان ضخامت مایع بافتی واژن افزایش پیدا می‌کند و موجب سفتی آن می‌شود. بنابراین خانم‌هایی که بعد از زایمان دچار بی اختیاری ادرار شده‌اند یا می‌خواهند موجب بهبود رابطه جنسی با همسرشان شوند می‌توانند از لیزر استفاده کنند و مشکلات را رفع کنند.

در مرکز پوست و مو و زیبایی صدر از جدیدترین دستگاه لیزر زنان انجلا (Angela) استفاده می‌شود که تاثیر به سزایی در راحتی و رضایت بیماران دارد.

تزریق بوتاکس

بالارفتن سن موجب ایجاد چین و چروک روی پیشانی، دور چشم و قسمت‌های دیگر صورت افراد مختلف می‌شود. افرادی که می‌خواهند این چین و چروک‌ها را از بین ببرند تا هنگام لبخند یا اخم خطی روی پوست آن‌ها مشاهده نشود و جوان‌تر به نظر برسند، می‌توانند از شیوه تزریق بوتاکس در مرکز پوست و مو استفاده کنند.

در این شیوه سم بوتولونیوم به قسمت‌های مختلف پوست صورت تزریق می‌شود که منجر به فلج شدن و بی‌حسی موقتی عضلات می‌شود. با فلج شدن عضلات دیگر اثری از چین و چروک روی گردن، پیشانی و دور چشم و دهان مشاهده نمی‌شود. البته تاثیر این شیوه معمولاً بین 4 تا 6 ماه است و بعد از این بازه زمانی فرد باید تزریق را تکرار کند.

تزریق ژل

یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار برای از بین بردن چین و چروک و داشتن پوستی صاف و یکدست تزریق ژل است. ژل با موادی بر پایه اسید هیالورونیک اسید است و موجب ذخیره‌سازی رطوبت در پوست می‌شود. همچنین از تزریق ژل در مرکز زیبایی صدر می‌توانید برای زاویه‌سازی صورت استفاده کنید و لب‌ها یا گونه‌های خود را برجسته‌تر کنید..

بهترین مرکز زیبایی شمال تهران تزریق ژل را با مواد درجه یک و مرغوب انجام می‌دهد تا مراجعین درگیر عوارض این شیوه نشوند و آسیب نبینند.

تزریق در خط خنده و لبخند
تزریق در خط خنده و لبخند

انواع مزوتراپی

مزوتراپی پوست و مو از خدمات ارائه شده دیگر در مرکز پوست و مو صدر است که برای جوانسازی و درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این شیوه داروهای گیاهی، آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز به پوست و مو تزریق می‌شود و سلول‌ها را برای رشد تحریک می‌کند. تحریک سلول‌های پوستی موجب افزایش تولید کلاژن می‌شود و از طریق محو کردن چین و چروک و جوانسازی پوست به زیبایی فرد متقاضی کمک می‌کند.

همچنین با مزوتراپی مو می‌توان ریزش مو یا مشکلاتی مانند طاسی و کچلی را درمان کرد تا متقاضی موهایی پرپشت داشته باشد.

انواع مزوتراپی در مراکز زیبایی مختلفی ارائه می‌شود، اما برای حصول بهترین نتیجه و کم کردن عوارض لازم است به بهترین مرکز پوست و مو شمال تهران مراجعه کنید.

لیزر فوتونا

جوانسازی چهار بعدی فوتونا یک روش درمانی غیرتهاجمی و هم افزاینده است که شامل مراحل درمان از داخل دهان و از روی پوست می‌شود. لیزر فوتونا با 2 طول موج و در 4 مرحله درمانی، باعث جوانسازی لایه‌های عمیق، میانی، سطحی و همین طور ساختار کلی پوست می‌شود.

لیزر فوتونا بدون نیاز به مواد تزریقی مانند بوتاکس و ژل، باعث مستحکم تر شدن پوست می‌شود. این لیزر درمانی هم از طریق سطح خارجی پوست و هم از داخل مخاط دهان به کار گرفته می‌شود.

ترکیب دو لیزر اربیوم و ان دی: یاگ Nd-YAG به طور همزمان در جوانسازی و رفع چین و چروک‌های پوست و هم در تناسب اندام و لاغری موضعی نیز کاربرد دارد.

جوانسازی پوست با لیزر فوتونا 4D

سیستم SP Dynamis دستگاه فوتونا، مجهزترین و پیشرفته‌ترین لیزر غیرتهاجمی برای جوانسازی و رفع چروک صورت و دور چشم، می‌باشد. لیزر Nd: YAG با عمق نفوذ بیشتر در لایه‌های درم و اپیدرم و ایجاد اثر حرارتی باعث بازسازی بافت پوست می‌گردد.

همچنین لیزر اربیوم فرکشنال در مرکز پوست و مو باعث شفافیت، سفت و کشیده شدن پوست صورت خواهد شد.

به طور معمول زمان لازم برای دستیابی به نتایج مناسب، در افراد مختلف متفاوت است اما اغلب بیماران در حدود 2 تا 3 ماه بعد احساس بهبودی خواهند داشت.

كاربردهای لیزر فوتونا

لیزر فوتونا در جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی کاربردهای فراوانی دارد که بعضی از آنها عبارتند از:

  • لايه بردارى سطحى پوست
  • جوانسازى پوست
  • رفع خط خنده
  • ليفت پوست صورت و بدن
  • رفع جای جوش و آکنه
  • پیکرتراشی و لاغری موضعی
  • رفع خط اخم
  • رفع چین و چروک دور چشم و پیشانی
  • رفع لک های پوستی
  • رفع ترك‌هاى پوستى
  • رفع اسكار پوست
  • جوانسازی واژینال بانوان
  • درمان نسبی ضايعات عروقى

مکانیزم درمان لیزر فوتونا در جوانسازی پوست

مرحله 1: خط لبخند

با استفاده از لیزر غیرتهاجمی و گرما‌دهی ملایم از داخل بافت دهان لیزر فوتونا باعث انقباض کلاژن‌، بهبود حالت شلی پوست، سفت شدن، لیفت و حجیم شدن پوست ناحیه خط خنده می‌گردد.

مرحله 2: جوانسازی

با تاثیر در لایه‌های عمقی پوست، باعث لیفت و سفت شدن پوست صورت، کاهش چروک‌ها و بازگرداندن استحکام پوست از خارج در گونه و غبغب می‌شود.

مرحله 3: فرم‌دهی پوست

گرمادهی به عمق پوست از روی پوست، جهت ایجاد اثر حجم دهی و لیفت پوست که به هم افزایی دو مرحله قبل کمک می کند.

مرحله 4: لایه‌برداری سطحی

در این مرحله لایه برداری سطحی پوست انجام می‌شود که موجب شفافیت پوست خواهد شد. در مواردی که به تشخیص پزشک نیاز به لایه برداری بیشتری هست، تا چند روز حالت خشکی، التهاب و پوسته ریزی دیده خواهد شد.

پیکرتراشی و لاغری موضعی با لیزر فوتونا

پیکرتراشی یک رویکرد غیرتهاجمی خاص است که دو فرآیند را در یک مرحله ترکیب می کند؛ سفت کردن پوست و شکل دادن به آن.

سایر روش‌های درمانی‌ برای دستیابی به نتایجی مشابه این روش نیازمند طی کردن دو فرآیند مجزا هستند. یکی به منظور هدف قرار دادن بافت خاص که در آن بیمار باید ماه‌ها منتظر نتیجه گرفتن بماند و دیگری برای سفت کردن پوست.

لاغری موضعی با لیزر فوتونا در مرکز پوست و مو یک رویکرد غیرتهاجمی چهار بعدی است که در آن از 2 لیزر پیشرفته در هر جلسه درمان استفاده می شود.

پالس‌ها به صورت درمانی منحصر به فرد برای بافت‌های هدف استفاده می‌شوند. در نتیجه اثر انرژی لیزر بدون کوچکترین آسیبی به لایه اپیدرم باعث بازسازی، سفت و جوانسازی پوست می‌شود. در واقع لیزر فوتونا بدون خطر و به سرعت پوست شما را گرم می کند، انرژی را به سطح زیرین پوست شما می‌رساند و نقش سفت کنندگی و جوان کنندگی برای آن منطقه دارد.

مراقبت های پس از درمان

  • بهتر است تا 2 روز پس از انجام لیزر مستقیما در مقابل نور خورشید قرار نگیرید و حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • 2 روز بعد از انجام لیزر مواد آرایشی استعمال نکنید. چرا که این مواد آرایشی منجر به ایجاد جوش، خارش و آکنه های پوستی خواهد شد.
  • برای تمیز کردن پوست پاک کننده های فومی را استفاده کنید و از استفاده کردن لوسیون های اسیدی اجتناب کنید.
  • اگر علائمی غیرعادی روی پوست خود مشاهده کردید حتما با پزشک معالج خود در مرکز زیبایی در میان بگذارید. پس از تمام شدن لیزر فوتونا از کرم های تجویزی پزشک معالج و آبرسان های پوستی را از یاد نبرید.

تزریق در خط خنده و لبخند
تزریق در خط خنده و لبخند

خدمات فیشیال

فیشیال یا پاکسازی پوست یکی از اقدامات ضروری برای حفظ سلامت پوست است.

با خدمات فیشیال در مرکز پوست و مو مجتمع صدر جوش‌های سر سیاه از بین می‌روند، پوست صورت شفاف و شاداب می‌شود، کدری، جای جوش و زخم و ترک‌های روی پوست محو می‌شوند و منافذ باز پوست جمع می‌شوند. برای داشتن پوست صاف و شاداب لازم است در کنار مراقبت‌های روتین پوستی، از این شیوه هم استفاده شود.

لیفت نخ

لیفت پوست صورت با نخ در مرکز زیبایی از روش‌های مطمئن و موثری است که چین و چروک روی پوست صورت را از بین می‌برد و موجب جوانسازی پوست می‌شود.

در گذشته لیفت صورت با جراحی انجام می‌شد که با عوارضی نظیر جای بخیه همراه بود؛ اما در حال حاضر با لیفت نخ بدون نیاز به بخیه یا برش زدن، افتادگی و شلی پوست از بین می‌رود و سفت می‌شود.

 از طرف دیگر نخ‌هایی که برای این شیوه مورد استفاده قرار می‌گیرند کلاژن‌سازی در پوست را تحریک می‌کنند و باعث می‌شوند پوست شاداب و باطراوت به نظر برسد. لیفت نخ برای محو کردن افتادگی ابرو، گونه و پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

سایر خدمات زیبایی

روش‌های زیبایی گسترده و متنوع هستند و محدود به مواردی که بیان کردیم نیستند. در مرکز پوست و مو خدماتی دیگری نظیر میکرونیدلینگ یا کربوکسی تراپی برای تحریک کلاژن‌سازی در پوست، پلاسما درمانی برای محو کردن جای جوش و زخم، آر اف فرکشنال برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه و ترک‌های پوستی و زخم‌های قدیمی و صاف و یکدست کردن پوست به متقاضیان ارائه می‌شود.

مرکز پوست و مو در کلینیک صدر با تجهیزات به‌روز و پیشرفته و پزشکان باتجربه و متخصص، بهترین مرکز پوست و مو شمال تهران است که خدمات مطلوبی را به متقاضیان ارائه می‌کند.

مقالات زیر را از دست ندهید

ارتباط با ما 

تهران، اتوبان صدر، ابتدای خیابان قلندری جنوبی، پلاک 21

79184000 – 021

info@sadr-mc.com